خبرنامه ی کلش آف کلنز
خبرنامه ی کلش آف کلنز

خبرنامه ی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

برد تمام وارها

جنگ-قبیله-ای

تمام جنگ های قبیله ای را ببرید

نسبت برد کلن شما در ده جنگ آخر چیست؟ شما باید از باخت های پیاپی جلوگیری کنید، زیرا لوت های کم جنگ هنگام باخت بازیکنان را مأیوس می کند و کمتر در جنگ ها مشارکت می کنند، که همین سبب باخت های بیشتر می شود. برای اینکه از جنگ های قیبله ای سود کنید باید بیشتر آنها را ببرید، چون میدانید که هر برد مقداری زیادی اکسیر به همراه دارد.


نکاتی که باید در روز آماده سازی (Preparation Day) به آنها توجه کنید

اولین نکاتی که باید به آنها توجه کنید کارهایی هستند که باید قبل از شروع جنگ انجام دهید. نکات مهم:

  • جنگ را در زمان درستی شروع کنید.
  • یاد بگیرید چگونه قبیله ی مناسبی بعنوان حریف داشته باشید تا یک جنگ عادلانه داشته باشید.

مپ خوبی داشته باشید

نقشه روستای شما در دفاع نقش مهمی دارد و مهم است که شما یک نقشه خوب و موثر برای جنگ داشته باشید. نحوه ساخت یک مپ مناسب در پست های دیگر توضیح داده شده اند.


قلعه (Clan castle) را پر کنید

قلعه مهم ترین ساختمان در جنگ های قبیله ایست. سعی کنید آن را در مرکز قرار داده و با بهترین نیروها پرش کنید.اینکه چه نیروی درون قلعه جنگ قرار بگیرد نیز مهم است. قلعه را با ویچ(Witch)، ویز(Wizard) و اژدها پر کنید و جاهای اضافه را نیز با آرچر تکمیل کنید. بدون لحظه ای تردید نیروهای بدرد نخور را از قلعه پاک کنید و درخواست نیرو های مناسب کنید. قسمت “I need reinforcement troops” را حتما تغییر دهید.


قبل از جنگ برنامه ریزی کنید

این زمان مهم ترین زمان پیشرفت است. باید کاری کنید تا همه بازیکنان، حتی بازکنان ضعیف و غیرفعال، در جنگ قبیله ای مشارکت فعال داشته باشند. همچنین، سعی کنید عملکرد بازیکنان ضعیف را قبل از راه دادنشان به جنگ بهبود دهید.

سه قانون مهم نیز در جنگ قبیله ای وجود دارد که باید رعایت کنید:

  1. بازیکنان ضعیفتر باید در طول ۱۲ساعت اول جنگ حملهکنند؛ بازیکنان قوی تر نیز در ۱۲ساعت بعدی. بازیکنان ضعیفتر باید اول حمله را روی بازکنان ضعیفتر حریف داشته باشند تا ستاره های بیشتری برای قبیله تان ثبت شود.
  2. حمله از پایین به بالا. هیچوقت حمله را از ۳تا۱۰ مپ برتر حریف شروع نکنید(عدد نسبت به تعداد بازیکنان جنگ- ۱۵نفره یا ۵۰ نفره- متفاوت است). حتی اگر ۸۰% روستاهای حریف نابود شوند برای برد کافی است و هر ستاره نیز ارزش برابر دارد؛ نیازی به قهرمان بازی نیست.
  3. تضعیف روحیه! به بازیکنان خود بگویید که اتک اول را باید برای ۳ ستاره کردن بزنند و نه کمتر. با اینکار، حریفتان امیدش را به پیروزی از دست میدهد و به احتمال زیاد بسیاری از بازیکنان حریف دیگر از ارتش هزینه بر خود استفاده نکنند و اتک نزنند چون فکر می کنند که بهرحال خواهند باخت. تصور کنید وارد بازی می شوید و میبینید تیم شما ۱۰% ستاره های ممکن را برده و حریف ۵۰%.چه حالی می شوید؟ این روش حتما جواب خواهد داد!

نکات مهم در روز جنگ

همیشه با یک ارتش کامل اتک بزنید. تمام اسپل ها و قهرمان های ممکن را با خود ببرید. خیلی حیف می شود اگر یک مپ را ۹۰% بزنید فقط بخاطر اینکه نخواستید یک اسپل اضافی با خود ببرید

بازپخش(Replay)ها را با دقت ببینید. اگر یک شماره قبلأ توسط یکی از هم تیمی هایتان یک ستاره شده، حتما بازپخش حمله را تماشا کنید؛ احتمالا بتوانید بفهمید که تله ها کجا هستند و چه نیروهایی در قلعه وجود دارد. این مپ را به یک مپ تازه و ناشناخته ترجیح دهید. یک مپ تازه شما را غافلگیر میکند، در حالی که مپی که قبلا به آن حمله شده، دستش برای شما رو شده و احتمال بیشتری وجود دارد تا آن را کاملأ تخریب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.