خبرنامه ی کلش آف کلنز
خبرنامه ی کلش آف کلنز

خبرنامه ی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

رسیدن به لیگ چمپیون در هر سطح تاون هال

در این پست می خوام نشون بدم که میشه در هر تان هالی به لیگ های بالا ( کریستال – مستر و چمپیون ) رسید . اگر تان هال شما ۷ یا کمتر از آن هست می تونید از این آموزش استفاده کنید ، باور نمی کنید ؟ در ادامه عکسی واقعی رو برای اثبات می گدارم .

 

Clash-of-Clans-reaching-champions-league-at-any-level (1)

 

من به شخصه صاحب این مپ رو تحسین می کنم . انجام این کار به دقت و حوصله زیادی احتیاج داره . اما این مپ اثبات می کنه هر چیزی شما در این بازی بخواین شدنیه . در حالت عادی رسید ن به لیگ کریستال چیزه نرمالیه ، و رسید به لیگ مستر یک مقدار سخت ، اما لیگ قهرمانان ؟ یک جور رویا میمونه :) حالا اصلا جرا باید اینهمه زحمت بکشیم برای رسیدن به این لیگ ها ؟ خوب معلومه ، گرفتن جم و به طبع اون افزایش تعداد کارگرهای بازیمون .

۱۲۵۰ کاپ : ۴۵۰ جم

۲۰۰۰کاپ : ۲۵۰جم

 

۲۶۰۰کاپ : ۱۰۰۰جم

۳۲۰۰کاپ : ۲۰۰۰جم

خوب حاضرین شروع کنیم ؟ علاقه لازم رو دارین ؟

ابتدا سربازخانه خودتون رو برای تولید آرچر و بربر به طور مساوی اماده کنید و اگر سربازخانه تاریک دارین اون رو پر از مینیون کنید . البته جون این کار صبر و حوصله می خواد ، یک جای راحت بشینید و مطمئن باشید از اینترنت که یهو وسط اتک قطع نشه :) موزیک فراموش نشه .

عمده کار ما در این روش از بین بردن ۵۰% از شاختمان های دور مپ ، اینم بگم که وسط اتک جوگیر نشین برای گرفتن ۲ ستاره ، مگر اینکه ۱۱۰ % مطمئن بودین . بوست کردن سربازخانه هم میتونه بسیار موثر باشه ، مخصوصا الان که بوست شده فقط با ۱ جم .

 

مسیر رسیدن به لیگ قهرمانان 

 

لیگ نقره ای ۲ و پایین تر : 

 

تا این سطح مپ های رو انتخاب کنین که میتونین ۳ ستاره کنین و یا مپ های قوی که تان هال رو بیرون گذاشتن . شما می تونین در یک ساعت این سطح رو تموم کنید ، مراقب باشین که اتک با ریسک می تونه کلی کاپ شما رو که جمع کردین به هدر بده .

 

لیگ نقره ای ۱ تا گلد ۲ : 

 

اینجا جاییه که شما برای اولین بار مپ های خوبی برای فارم می بینین و بازیکن اونا اکثرا فعاله و اکانت رها شده نیست . اینجا هم زدن تان هال توصیه میشه اما مراقب باشین ، از اینجا به بعد دیگه حرفی ای میشه همه چی ، امکان داره در جلوی تان هال بیرون ، پر از بمب ها ، فنرها و تسلای مخفی وجود داشته باشه . به مپ مورد نظر توجه کنین ، اگر جای خالی زیاد بود میشه متوجه شد که تسلاها در داخل قرار دارند ، اما باز هم نمیشه کامل اطمینان کرد و قبل اتک با یکی ۲تا نیرو جلوی تان هال رو چک کنید .

 

clash-of-clans-ultimate-farming-base-town-hall-8

 

 

حالا اگر دیدن که تسلا هست جلوی تان هال ، دست و پای خودتون رو گم نکنین ، اول با چند تا بربر مطمئن بشین همه بمب ها و فنر ها رو خنثی کردین و سپس شروع کنین به خراب کردن تسلا . پیشنهاد من اینه که اول چند بربر خالی کنین و پشت سره اون چند آرچر .

 

Clash-of-Clans-boom-goes-the-bomb-e1408105336695

 

لیگ گلد ۱ تا کریستال ۲ : 

 

در این فاصله وجود تان هال در خارج مپ کمتر شده و هر ۲۰یا۳۰ مپ یک بار می تونین تان هال خارج رو ببینین ، در این فاصله دیگه همیشه با کمپ پر از نیرو برین برای اتک و اگر می خواین که سربازخانه رو بوست کنین ، حالا دیگه وقتشه :) خوب براتون چند مثال آماده کردم :

 

۱- تان هال خارج از مپ نیست اما میشه با تمام نیروها برای از بین بردنش استفاده کرد ( توجه کنین که در اکثر این مپ ها یک یا ۲ مورتار در پشت تان هال قرار داره ، که در اینجا باید با خودتون چند اسپل رعد و برق به همراه داشته باشین )

 

clash-of-clans-weekly-base-analysis-part-11

 

۲-در بعضی از مپ ها مثل این عکس خیلی از ساختمان ها خارج مپ هستند به طوری که در زیر اتک نیروهای دفاعی قرار نمیگیرین ، در این حالت برای هر ساختمان یک آرچر استفاده کنید و به راحتی ۵۰ % مپ رو تخریب کنین .

 

Clash-of-Clans-sniping-them-all-e1408105489261

 

لیگ کریستال ۲ به بالا : 

 

استراتژی کلی از این به بعد هم مثل مرحله قبله ، اما از اینجا به بعد مپ های راحت کمتر شده و و چیزی که زیاد میشه کم بودن صبر و حوصله شماست . اینو بدونین که به همین راحتیا نمیشه به لیگ قهرمانان رسید .

 

زمان استراحت : 

 

بعضی مواقع هست که شما شرایط لازم برای اتک دادن رو ندارین ، و می دونیم که اگر از بازی خارج بشین به راحتی ۳ ستاره میشین . اما هیچ اشکالی نداره چون ۱۶ ساعت شیلد ( محافظ ) می گیرین . اما پیشنهاد من اینه که در این سطح وقتی خواستین از بازی خارج بشین ، تان هال رو بیرون بزارین و با کمی شانس فقط ۱ ستاره از دست بدین .

 

نکات آخر : 

 

کاملا با صبر و حوصله باشین ، چون امکان داره فشردن یک بار دیگه دکمه next (بعدی ) برای شما یک تان هال بیرون رو نمایان کنه . و عصبانیت بیجا منجر به از دست رفتن تعداد زیادی کاپ باشه .

استراحت فراموش نشه ، یک استراحت طولانی خیلی بهتر از ۴ یا ۵ استراحت کوتاه مدت ، شاید شما برای هر استراحت کاپ از دست بدین اما خسته بودن گردن و کمر و …. میتونه باعث از دست رفتن کاپ بیشتری بشه .

زمان بندی مناسب بسیار مهم و حیاتیه ، توجه کنین که در چه زمان هایی می تونین اتک بدین و از شیلد خودتون به نحوه احسنت استفاده کنین .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.