خبرنامه ی کلش آف کلنز
خبرنامه ی کلش آف کلنز

خبرنامه ی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

آموزش برطرف کردن مشگل لود شدن بازی شما در دیگر دستگاه ها

بعضی افراد به دلایل گوناگون چنین پیامی را مشاهده میکنند "Another device is connecting to this village" که این پیغام این معنی را میدهد که شخص دیگری بازی شما را اجرا کرده است و شما از بازی خارج خواهشد شد!

حالا در این آموزش میخواهیم راه حل این اتفاق را با هم برسی کنیم و با راه حلی که ما برای شما آماده کردیم امیدواریم که بازی از دستگاه شخص خاطی پاک شود!

آموزش برطرف کردن مشگل لود شدن بازی شما در دیگر دستگاه ها

قسمت اول

حتما مطمعن شوید که چنین اتفاقی برای شما افتاده است و بازی شما در گوشی شخص دیگری لود شده و همچنین اپل ای دی شما و یا همچنین گوگل ای دی شما در دستگاه شخص دیگری در اتصال است و او میتواند بازی شما را دستکاری کند!

اگر چنین اتفاقی برای شما افتاده است فورا با قسمت پشتیبانی سوپرسل تماس بگیرید و این اتفاق را گذارش دهید!

وارد بخش زیر بشوید تا بتوانید با بخش پشتیبانی سوپرسل تماس حاصل کنید

تنظیمات درون بازی ~> کمک و پشتیبانی Help and Support ~> و قسمت آخر Contact

در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید

آموزش برطرف کردن مشگل وارد شدن کسی دیگر در کلش اف کلنز شما

در پیام به صورت زیر بنویسید :

Hi,

There is a guy keep using my account, spending my loot, my Gems and ruining my game. I am sure that he/she is not either my friend or my family member. Please help me prevent him from ruining my village
Here are some information of my account to prove that I’m the owner

– I created my account in <در این قسمت باید تازیخ ساخت اکانت خود را بنویسید به عنوان مثال December 2014>.

– My nickname in game is: <اسم شما در بازی حالا به هر زبانی که هست دقیق بنویسید>

– My Clan in game is: <نام کلن خود را بنویسید>

– My Clan Tag is: <تگ کلن خود را دقیق با # بنویسید>

Thank you,
Mili.
 
در قسمت بالا شما توضیح میدهید که شخصی وارد اکانت من شده و بازی شما را به هم میریزد و الماس های شمارا خرج میکند و در کل از اکانت شما استفاده میکند!
 
نکته:
  1. بعد از ارسال ایمیل  2 الی 5 روز زمان میبرد که به ایمیل شما پاسخ دهند
  2. بعد از ارسال پیام به احتمال زیاد بازی شما قفل شود و حتما قبل از ارسال ایمیل پسورد خود را تعویض کنید تا بعد از قفل شدن با پسورد جدید بتوانید به راحتی وارد اکانت خود شوید
  3. تیم پشتیبانی برای شما کدی را ارسال خواهند کرد که با استفاده از آن کد میتوانید وارد اکانت خود شوید

برای حفظ اکانت خود همیشه به یاد داشته باشید:

  • هرگز از دیگران اکانت خریداری نکنید
  • هرگز اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک نگذارید
  • هرگز از سایتهایی که با دادن جم و هک و . . . ایمیل و اطلاعات شمارا میگیرند استفاده نکنید!تمامی آنها دروغ و تقلبی هستند!
  • هرگز در دستگاهای دیگر از اکانت خود استفاده نکنید
  • سوپرسل هرگز نیازی به ایمیل و پسورد شما ندارد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.