خبرنامه ی کلش آف کلنز
خبرنامه ی کلش آف کلنز

خبرنامه ی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

نابود کردن اینفرنو تاور

clash-of-clans-multi-versus-single-target-inferno-tower

مقابله با اینفرنوتاور و شکست دادن آن

   اینفورتاور تنها ساختمان دفاعی است که مخصوص لیگ های بالاتر می باشد و مقابله با آن نیاز به مهارت دارد. اگر شما به تاون هال ۸ رسیده اید پس اغلب در حملات خود با اینفرنو مواجه خواهید شد. این مطلب به شما برای این مقابله کمک می کند. چرا اینفرنو اینقدر قدرتمند است؟

   ۱) تمامی اثرات Healing را خنثی می کنند.

   ۲) در حالت Single Attack بسیار وحشتناک خواهد بود مخصوصا در برابر هیروها، گالم و پکا

   ۳) در حالت Area Attack براحتی گروهی از سربازان را مورد هدف قرار داده و نابود می کند.

   ۴) نمی توان در حملات آن را نادیده گرفت زیرا حتما با یکی از آنها روبرو خواهید شد.

Clash-of-Clans-Healing-Spell-Inferno-Tower

شکست دادن اینفرنوتاور:

      در ابتدا باید بدانید که اینفرنو همیشه یک سلاح خطرناک و خطر بزرگ نیست. مثلا زمانی که با ترکیب هوگ رایدر حمله می کنید و اینفرنوی دشمن روی حالت تک هدف باشد یا زمانی که با گالم حمله می کنید و اینفرنو روی حالت چند هدف است. پس شما با دیدن حالت اینفرنو حواهید فهمید تا چه مقدار برای شما خطرناک خواهد بود.

با این حال صرف اینکه اینفرنو روی حالت تک هدف و یا چند هدف باشد برای شما خوب نخواهد بود. مثلا درست است که حالت چند هدف روی گالم یا هیرو ها زیاد موثر نخواهد بود ولی برای ویزارد ها یا بالون ها خطرناک می شاد همچنین هیرو یا گالم این توانایی را ندارند تا به مرکز بیس حرکت کنند و بطور کمل آن را نابود کنند. بنابراین به یک استراتژی و برنامه ای نیاز داریم تا اینفرنو را با کمترین تلفات شکست دهیم.

طبق یک آموزش گفته شده است که می توان اینفروی تک هدف را با گروهی از سربازان مثل ویزارد و اینفرنوی چند هدف را با گالم یا پکا نابود کرد. این تئوری بسیار خوبی است ولی در عمل امکان پذیر نیست. در ۹۹ درصد از مواقعی که شما با اینفرنو روبرو می شوید، اینفرنو در مرکزی ترین مکان بیس قرار دارد که رسیدن به آن در حالت عادی محال است.

تنها راه باقیمانده کمک گرفتم از طلسم ها می باشد. اولین طلسمی که برای مقابله با اینفرنو به ذهن می رسد طلسم فریز است ولی واقعیت این است که این طلسم برای همه در دسترس نیست (فقط در تاون هال ۱۰ باز است). پس باید به ترکیبی از طلسم ها برای زمانی که فریز نداریم بپردازیم.

Perfect-freeze-spell

مقابله با اینفرنو به وسیله طلسم فریز:

   کارآمدترین عامل برای مقابله با اینفرنو طلسم فریز می باشد. اما باید در مورد زمان رها کردن آن مراقب باشید زیرا این طلسم فقط برای چند ثانیه اینفرنو را متوقف می کند و شما باید بسیار باهوش عمل کنید. فرض می شود ۱ یا ۲ عدد طلسم فریز دارید (بیشترین از این تعداد برای یک حمله معقول نیست). زمان استفاده از طلسم فریز خیلی خیلی مهم است و نتیجه نبرد را مشخص می کند. در زیر ۲ قانون کلی برای زمانبندی استفاده از طلسم فریز آمده است:

   ۱) در حالت چند هدف، دقیقا زمانی که اینفرنو شروع به حمله و نابودی سربازان شما می کند، فریز را رها کنید. نه زودتر و نه دیرتر.

   ۲) در حالت تک هدف، شما کمی آزادتر خواهید بود. اینفرنوتاور همیشه اولین سربازی را که وارد محدوده اش شود را مورد هدف قرار می دهد و این یک نکنه ناکتیکی می باشد. زمانی که اینفرنو شروع به هدف قرار دادن پکا، گالم یا هیرو ها شد، ۲-۳ ثانیه مکس کنید (در حالت تک هدف چند ثانیه طول می کشد تا اینفرنو به قدرت کامل برسد) و طلسم فریز را رها کنید. دقت کنید به جز این نیروهایی که گفته شد، برای نیروهای دیگر از این طلسم استفاده نکنید. مثلا زمانی که اینفرنوی تک هدف یک ویزارد را مورد هدف قرار می دهد از فریز استفاده نکنید زیرا اینفرنو تا قدرت بگیرد، آن سرباز نابود شده است و همچنین اینفرنو را برای چند ثانیه مشغول خود کرده و سربازان دیگه به کار خود ادامه می دهند. همچنین از طلسم های خشم یا سرعت برای هدایت سریع نیروها به مرکز باید استفاده کنید.

مقابله با اینفرنو بدون طلسم فریز:

   در ابتدا باید بگویم ممکن است روش هایی قطعی برای مقابله با  اینفرنو بدون فریز وجود ندارد و شما در نهایت به طلسم فریز نیاز خواهید داشت. تنها راهی که شما در تاون هال ۹ یا پایین تر دارید این است که فقط یک اینفرنو در بیس موردنظر باشد و قابل دسترس باشد.

اگر شما بخواهید به وسیله طلسم صاعقه آنرا نابود کنید باید هر ۴ تا طلسم را صرف اینکار کنید و طلسم هایی دیگر برای حمله نخواهید داشت. طبیعتا این روش جالب نیست.

clash-of-clans-hog-riders-getting-destroyed-by-multi-target-inferno

اگر شما با ۱عدد اینفرنوی لول ۱ که روی حالت تک هدف هم باشد روبرو باشد می توانید شانس خود را به وسیله گروهی از هوگ ها امتحان کنید. البته نتیجه کار بستگی به سطح بقیه ساختمان های دفاعی و عملکرد شما در استفاده از طلسم صاعقه و خشم (سرعت) نیز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.